مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-04سياسي

تمام امور جامعه باید به امام معطوف شود


دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی گفت: موضوع و مسئله امام بحثی است که باید تمام امور جامعه را به آن معطوف کنیم.

- سید احمد عبودتیان رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء و دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی امروز شنبه 15 بهمن ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ظرفیت خوبی است که مخاطبین می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به خلاء موجود در حکمرانی و حاکمیت دینی، عنوان کرد: موضوع و مسئله امام بحثی است که باید تمام امور جامعه را به آن معطوف کنیم.

عبودتیان با بیان اینکه نرم افزار اداره و حکمرانی جامعه باید بر اساس مدل نبی مکرم اسلام باشد، مطرح کرد: الگوی امامت در طول تاریخ تجربه موفقی را ثبت کرده است که ما نیز باید از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد: بنیاد هدایت با زحمات خود این موضوع را صرفا از یک نظریه خارج کرده و مبانی آن در جامعه امروز را در قالب نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به تصویر کشیده است.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی با اشاره به اینکه نرم افزار تحقق ”وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ” در این نمایشگاه پیاده شده است، خاطرنشان کرد: استخراج و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امور جامعه باید به امام معطوف شود

تمام امور جامعه باید به امام معطوف شود