مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-04ورزشي

4 نشان طلا و برنز سهم بانوان پاراتکواندوکار در رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های آزاد پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 (G 2) در شهر استانبول ترکیه با حضور 108 شرکت کننده در حال برگزاری است که در روز اول مسابقات، - روز اول رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 به میزبانی ترکیه، با 4 مدال طلا و برنز برای بانوان کشورمان همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت های آزاد پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 (G 2) در شهر استانبول ترکیه با حضور 108 شرکت کننده در حال برگزاری است که در روز اول مسابقات، در گروه بانوان نمایندگان ایران صاحب 2 نشان طلا و 2 مدال ارزشمند برنز شدند.

مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم بار دیگر شایستگی خود را نشان داد و توانست برابر یکی از حریفان قدرتمند خود یعنی ایساکووا از ازبکستان به برتری برسد و مدال طلا را از آن خود کند.

این سومین باری است که پس از رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا در ویتنام و فینال پاراگرندپری ریاض 2022، عبدالله پور برابر این حریف به برتری می رسد.

همچنین روزا ابراهیمی دور نخست در وزن 57- کیلوگرم برابر مهتاب نبوی در جدال تمام ایرانی پیروز شد و نهایتا برابر گوردال از ترکیه در فینال قرار گرفت؛ ابراهیمی در یک دیداری تماشایی در حالی که بازی را 6 بر 4 عقب بود، کار را به تساوی کشاند و در راند طلایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نشان طلا و برنز سهم بانوان پاراتکواندوکار در رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه

4 نشان طلا و برنز سهم بانوان پاراتکواندوکار در رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه