مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-04ورزشي

سجادی: بودجه ناامیدکننده نیست/ وزارت ورزش رنگی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی پس از پایان مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران و در واکنش به طرح سئوالی در خصوص بودجه ورزش کشور تاکید کرد: - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بعد از صحن علنی مجلس می توان در خصوص بودجه ورزش قضاوت کرد گفت: دولت حمایت خوبی از ورزش داشته و دارد، اما باید بر اساس بضاعت گام برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی پس از پایان مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران و در واکنش به طرح سئوالی در خصوص بودجه ورزش کشور تاکید کرد: بودجه ناامیدکننده نیست، اما پیشنهاداتی در جلسات طولانی مدت که در هیئت دولت داشتیم، مسایلی مطرح شد.

دولت در حد بضاعت خود، برنامه ای تنظیم و بودجه ای پیشنهاد داده که مراحل تلفیق آن هم باید طی شود.

کمیسیون فرهنگی مجلس هم از ما دعوت کرد که توضیحاتی در خصوص آن ارائه شد و نیاز های ورزش و بازی های مهمی که در پیش است را به اطلاع رساندیم و فراموش نکنیم 2 سال بسیار مهم را پیش رو داریم که باید خودمان را برای المپیک آماده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطر نشان کرد: ترویج ورزش همگانی، ورزش باشگاهی، برنامه های استعدادیابی و عمرانی متحمل توجه بودجه ای است، امیدواریم در مراحل پایانی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: بودجه ناامیدکننده نیست/ وزارت ورزش رنگی نیست

سجادی: بودجه ناامیدکننده نیست/ وزارت ورزش رنگی نیست