مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-04سياسي

عملکرد مطلوب هلال احمر در کاهش آلام بشری/ هلال احمری ها خط مقدم جهاد خدمت رسانی


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر در کمک به مردم زلزله زده خوی، گفت: هلال احمر همواره در کاهش آلام بشری موفق بوده است.

- رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در روستای مرزنکلاته شهرستان گرگان، ضمن عرض خداقوت به همه امدتدگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: خدمت به مردم مستلزم عشق به آنهاست و نیروهای هلال احمر خالصانه و داوطلبانه همواره پای کار مردم بوده و هستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر اولین دستگاهی است که در حوادث وارد میدان می شود، افزود: گزارشات واصله از امدادرسانی در زلزله خوی روایتگر خدمات موفق و تسلط هلال احمر در این منطقه است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر شخصا در میدان کمک به مردم خوی حضور دارد، خاطرنشان کرد: این حضور و نظارت از نزدیک بر روند خدمت رسانی قطعا در کاهش آلام بشری که هلال احمر در آن شهره و موفق است اثرگذار خواهد بود.

سنگدوینی اعضای جمعیت هلال احمر را مجاهدان خط مقدم جهاد خدمت رسانی دانست و گفت: مردم قدردان خدمات و زحمات شما هستند ازجمله زحمات امروز که مانور عملیاتی بسیار خوبی در استان گلستان در مقابل دیدگان مردم به نمایش گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مطلوب هلال احمر در کاهش آلام بشری/ هلال احمری ها خط مقدم جهاد خدمت رسانی

عملکرد مطلوب هلال احمر در کاهش آلام بشری/ هلال احمری ها خط مقدم جهاد خدمت رسانی