مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-04سياسي

شناخت مناقب امام علی (ع) راه سعادت است


معاون اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: القاب حضرت امیر المومنین علی (ع) قابل شمارش نیست و مطالعه دقیق زندگی آن حضرت راه رسیدن به سعادت است .

- حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرگزاری فارس از بندرعباس، با بیان برخی از  فضائل حضرت امیر المومنین علی (ع)، اظهار داشت: در روایتی که  صحیح مسلم درباره مولا امیر (ع) می آورد پدر همه  ائمه علیهم السلام  و تنها کسی که هم کفو حضرت زهرا (س) و همسر و دو فرزندش معصوم و شامل آیه تطهیر است .

حجت الاسلام فولادی بیان کرد: مطالعه دقیق زندگی امام علی (ع) راه روشن برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

وی افزود: از دیگر القاب حضرت را قسیم النار و الجنه بشمردن و اینگونه آورده شده دوستان او بهشتی و دشمنانش جهنمی هستد از اینرو او تقسیم کننده بهشت و دوزخ  است و عده ای نیز گفته اند او حقیقتا تقسیم کننده بهشت و جهنم است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: با اشاره به سند دیگری از اهل سنت در کتاب مستدرک حاکم نیشابوری آمده است علی (ع) راه ورود به شهر علم است که بیانگر عظمت علمی آن حضرت است.

حجت الاسلام فولادی، به جریان غزوه تبوک که در  کتاب صحیح مسلم به  اشاره کرد و  عنوان کرد: در این غزوه پیامبر اسلام (ص) حضرت علی (ع) را در مدینه در جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مناقب امام علی (ع) راه سعادت است

شناخت مناقب امام علی (ع) راه سعادت است