مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:512023-02-04پزشكي

مجوز استخدام 20 هزار پرستار اخذ شد


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در حاشیه سفر به سمنان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های وزارت بهداشت برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه اظهار کرد: تلاش شد تا بخشی از این کمبودها، با استخدام های جدید رفع شود.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مجوز استخدام 20 هزار پرستار در استان های مختلف کشور دریافت شده است و این نیروها به منظور رفع مشکل کمبود پرستار در واحدهای درمانی کشور جذب می شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد زیادی از نیروهای وزارت بهداشت در دوران کرونا برای خدمات رسانی به مردم شهید شده اند یا با شرایط خاص خدمت کرده اند و از این رو، اولویت استخدام با افرادی است که در این دوران مشغول به کار بوده اند.

عین اللهی بیان کرد: خدمات کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران در دوران کرونا بسیار ارزشمند بود و باید تلاش شود تا بخشی از این ایثارگری ها جبران شود.

وی تصریح کرد: پرستارانی که در زمان کرونا در بیمارستان های کشور شاغل بوده اند، در استخدام های جدید در اولویت قرار دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: امتیاز تعیین شده برای استخدام پرستاران، 100 خواهد بود؛ اما پرستاران شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام 20 هزار پرستار اخذ شد

مجوز استخدام 20 هزار پرستار اخذ شد