مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-04سياسي

برگزاری سلسله کارگاه های «زنان و خانواده» در شهرستان رزن


معاون فرماندار رزن از برگزاری سلسله کارگاه های «زنان و خانواده» ویژه بانوان شاغل در ادارات این شهرستان با حضور اساتید کشوری خبر داد.

- همدان- معاون فرماندار رزن از برگزاری سلسله کارگاه های زنان و خانواده ویژه بانوان شاغل در ادارات این شهرستان با حضور اساتید کشوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر ناظمی شنبه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در کارگروه تحکیم خانواده و جمعیت شهرستان رزن با بیان اینکه طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده در دو نقطه روستایی شهرستان رزن آغاز شده است، خواستار همکاری تمامی ارگان ها و مسئولین شهرستان در راستای اجرای این طرح شد.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای اجرای هرچه مناسب تر قانون جوانی جمعیت و خانواده گام برداشت، گفت: کارگروه نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی قانون جوانی جمعیت نیز در شهرستان رزن تشکیل شده و امید است که بتوانیم دستگاه های مختلف را در اجرای هرچه بهتر این قانون پای کار بیاوریم.

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی فرمانداری رزن در ادامه از برگزاری سلسله کارگاه های زنان و خانواده در این شهرستان با حضور اساتید کشوری خبر داد و افزود: این کارگاه ها طی بهمن ماه در سالن جلسات فرمانداری رزن برای بانوان شاغل ادارات و مدیران مدارس شهرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله کارگاه های «زنان و خانواده» در شهرستان رزن

برگزاری سلسله کارگاه های «زنان و خانواده» در شهرستان رزن