مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-04سياسي

نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده گفت: نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در بازدید از آسایشگاه معلولین رشت ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: سالمندانی که در این مراکز نگهداری می شوند، برخی از آنها کسی را ندارند لذا سرکشی از آن ها می تواند برای این عزیزان یک دلگرمی باشد و ما این سرکشی را وظیفه خود می دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن قدردانی از مردمِ عزیز و خیرانی که به این مراکز توجه دارند، افزود: این عزیزان هم پدران جامعه هستند و سرکشی از آن ها نباید ترک شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تأکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان تصریح کرد: نگهداری از والدین سالخورده جزیی از وظایف فرزندان است.

امام جمعه رشت به دلتنگی های سالمندان در آسایشگاه اشاره و بیان کرد: این عزیزان در درون خود حرف ها دارند و جاری شدن اشک از چشمان شان نشان می دهد که دلتنگ هستند.

وی اضافه کرد: سالمندان این مراکز هم روزی جوان بودند و در حرفه های مختلف از جمله کشاورزی، کارگری و معلمی فعالیت می کردند و امروز سرکشی ما و به ویژه فرزندان شان می تواند قدری از آلام آنان بکاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است

نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است