مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-04پزشكي

کلنگ زنی بیمارستان 700 تخت خوابی در جنوب شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان 700 تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی ترین نقطه شهر شیراز به مساحت 20 هکتار با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ساخت بیمارستان 700 تخته خوابی حضرت صدیقه طاهره در جنوبی ترین نقطه شهر شیراز آغاز شد.

وی گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 20 هکتار با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان در منطقه میانرود شیراز ساخته می شود.

حسینی افزود: زمین این بیمارستان را ارتش جمهوری اسلامی تامین کرده و قرارگاه سازندگی خاتم انبیا با همکاری وزارت بهداشت در مدت 4 سال آن را ساخته و تجهیز می کند.

او اظهارداشت: با توجه به نزدیکی این مرکز درمانی به روستا های جنوبی شیراز و برخی شهرستان های اطراف پیش بینی می شود، بیش از یک میلیون نفر جمعیت از خدمات آن استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این بیمارستان دارای بخش های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در بخش های مختلف است که بزرگترین مرکز درمانی بعد از بیمارستان نمازی در جنوب کشور به شمار می آید.

ایمانیه استاندار فارس گفت: برای تسهیل و دسترسی آسان به این مرکز درمانی و روستا های اطراف خط دو مترو شیراز از منطقه میانرود به میدان امام حسین هفته آینده به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی بیمارستان 700 تخت خوابی در جنوب شیراز

کلنگ زنی بیمارستان 700 تخت خوابی در جنوب شیراز