مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:212023-02-04اقتصادي

ایران بزرگترین مجتمع پالایشگاهی ونزوئلا را نوسازی می کند


این اقدام شرکت دولتی نفت ونزوئلا(پی دی وی اس ای) و شرکت ملی پالایش و توزیع نفت ایران برای افزایش تولید سوخت در مرکز پالایشی پاراگوآنا، گامی به سوی پایان دادن وابستگی ونزوئلا به فناوری پالایش ایالات متحده به شمار می رود.

- این اقدام شرکت دولتی نفت ونزوئلا(پی دی وی اس ای) و شرکت ملی پالایش و توزیع نفت ایران برای افزایش تولید سوخت در مرکز پالایشی پاراگوآنا، گامی به سوی پایان دادن وابستگی ونزوئلا به فناوری پالایش ایالات متحده به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شرکت ملی پخش و پالایش نفت ایران در هفته های آینده عملیات 100 روزه نوسازی بزرگ ترین مجتمع پالایشی ونزوئلا را برای افزایش ظرفیت پالایش نفت خام و تولید سوخت این کشور جنوب آمریکا، آغاز خواهد کرد.

ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: این اقدام شرکت دولتی نفت ونزوئلا(پی دی وی اس ای) و شرکت ملی پالایش و توزیع نفت ایران برای افزایش تولید سوخت در مرکز پالایشی پاراگوآنا، گامی به سوی پایان دادن وابستگی ونزوئلا به فناوری پالایش ایالات متحده به شمار می رود.

ونزوئلا به رغم در اختیار داشتن بزرگ ترین ذخایر نفت خام جهان، در سال گذشته با مشکل تولید بنزین و گازوییل کافی به علت از کار افتادن این پالایشگاه روبرو بودو به علت سرمایه گذاری ناکافی و اعمال تحریم های ایالات متحده که مانع وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بزرگترین مجتمع پالایشگاهی ونزوئلا را نوسازی می کند

ایران بزرگترین مجتمع پالایشگاهی ونزوئلا را نوسازی می کند