مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-04پزشكي

وزیر بهداشت: خدمات بستری در کشور رایگان می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش دولت سیزدهم برای رایگان کردن خدمات بستری در کشور خبر داد.

- ‍ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 15بهمن در سفر به شهرستان میامی در شرق استان سمنان اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان و در تمامی شاخص های این حوزه جمهوری اسلامی ایران با فاصله، از کشورهای منطقه خاورمیانه پیشتاز است.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه حضور حوزه سلامت در مناطق محروم از دستاوردهای مهم نظام است اضافه کرد: بزرگترین ثروت ما در حوزه سلامت نیروی انسانی بسیار خوب و توانمند است .

وی با بیان اینکه 98 درصد از داروی مورد نیاز مردم در داخل کشور تولید می شود ادامه داد: 25 درصد از حوزه دانش بنیان کشور نیز در حوزه سلامت، فعال است.

وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشگاههای بسیارخوب و بزرگ کشور است که خدمات ارزشمندی را ارایه می کند.

وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی اظهار کرد: در طی فعالیت دولت سیزدهم تعداد 10 هزار و 800 تخت به مجموع تخت های بیمارستانی کشور اضافه و تعداد هفت ه ار و 800 تخت نیز بزودی اضافه خواهد شد.

عین اللهی گفت: در طی فعالیت دولت سیزدهم تعداد 850 پروژه بهداشتی به بهره برداری رسیده و تعداد 2 هزار پروژه بهداشتی دیگر نیز در آینده افتتاح خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: خدمات بستری در کشور رایگان می شود

وزیر بهداشت: خدمات بستری در کشور رایگان می شود