مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-04فرهنگي

جشنواره موسیقی نواحی به کرمان بازگشت


کرمان _ نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده قرار شد جشنواره موسیقی نواحی مجددا در کرمان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی عصر شنبه در جلسه مشترک با حضور وزیر ارشاد و هنرمندان استان کرمان با تشکر از حضور مجدد وزیر ارشاد در کرمان اظهار داشت: این حضور بعد از پیگیری های مستمر برای راه اندازی تالار بی نظیر فرهنگ و هنر کرمان صورت گرفته و امروز بزرگ ترین و فاخرترین تالار فرهنگی هنری کشور در کرمان راه اندازی می شود.

وی درباره جشنواره موسیقی نواحی بیان داشت: با توجه به اینکه 15 سال این جشنواره در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود و انتظار داریم از سال آینده مجدداً این جشنواره به استان کرمان برگردد و میزبان برگزاری جشنواره باشیم.

در این رابطه نیز وزیر ارشاد موافقت خود را اعلام کرد و قرار شد از طریق کمیسیون اقتصادی، ردیف بودجه خاصی در بودجه سال آینده لحاظ شده و این جشنواره به صورت سالیانه برگزار شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه خواستار حل مشکلات نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور شد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بسیار خوب این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر، اما به دلیل فقدان نیروی تخصصی، این ظرفیت ها فعال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی به کرمان بازگشت

جشنواره موسیقی نواحی به کرمان بازگشت