مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 22:202023-02-04ورزشي

برگزاری 105 عنوان برنامه طی دهه فجر در بجنورد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: درمجموع 105 عنوان برنامه در قالب 2500 برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان بجنورد برگزار می شود و یا در حال برگزاری است.

- عباسعلی ریحانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: دهه فجر یادآور روحیه انقلابی گری، جهادی، ایستادگی و استکبارستیزی آحاد و اقشار مختلف مردم است که امروز نیز نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولین باید با الگوبرداری از آن در جهت خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشور عزیزمان گام بردارند.

وی گفت: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با نگاه به چهل و چهار سال حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار محوری ایران استوار - 44سال افتخار در شهرستان تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد افزود: در کمیته بسیج درمجموع 105 عنوان برنامه در قالب 2500 برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان توسط رده های بسیج در دستور کار قرار گرفته که 55 برنامه جزء برنامه های شاخص شهرستانی است.

ریحانی ادامه داد: برخی از اهم برنامه ها عبارت اند از؛ تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان با حضور مدیران کلیه دستگاه های اجرایی و کمیته بسیج با حضور فرماندهان و مسئولین رده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 105 عنوان برنامه طی دهه فجر در بجنورد

برگزاری 105 عنوان برنامه طی دهه فجر در بجنورد