مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-04سياسي

اعزام 450 مبلغ دینی به مناطق مختلف خراسان جنوبی


معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی از اعزام 450 مبلغ دینی به مناطق مختلف استان خراسان جنوبی در دهه فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام حمید موسوی اول امروز در دیدار جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تقارن دهه فجر با اعیاد ماه رجب ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه و توهین به قرآن و مقدسات دینی، اظهار کرد: به برکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی اتفاقاتی مبارکی در حوزه های مختلف افتاده است.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی با اشاره به وجود 28 مدرسه علمیه فعال در سطح استان، افزود: در حال حاضر 60 استاد تمام وقت و 350 استاد پاره وقت به برکت انقلاب و نظام اسلامی در حوزه های علمیه استان مشغول تدریس هستند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 2 هزار طلبه در مدارس علمیه استان، تصریح کرد: از این تعداد 80 طلبه با استعدادهای برتر مشغول تحصیل هستند و 700 طلبه با همکاری آموزش و پرورش در قالب طرح امین معارف دین را به دانش آموزان در مدارس منتقل می کنند.

حجت الاسلام موسوی اول از اجرای یبش از 200 عنوان برنامه در کمیته روحانیت ستاد دهه فجر استان خبر داد و گفت: 450 مبلغ طی این مدت دستاوردهای انقلاب را تبیین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 450 مبلغ دینی به مناطق مختلف خراسان جنوبی

اعزام 450 مبلغ دینی به مناطق مختلف خراسان جنوبی