مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:052023-02-04سياسي

موکب اربعینی که درآن دختران از معلولان نگهداری می کنند+عکس و فیلم


در ایام اربعین رسمشان موکب داری و ارائه خدمات به زائران حسینی است اما در باقی ایام سال در کشور با راه اندازی یک خیریه خیریه کمک رسان معلولان کشور هستند.

- خبرگزاری فارس - حوزه مسجد و هیأت - امیرحسین کسایی، مسیر شناخت ما با بنیاد نیکوکاری خدام الحسین (ع) اربعین امسال در عمود 1120 مسیر نجف و به کربلا رقم خورد.

جایی که شنیدیم آن ها در ایران هم بیکار ننشستند و خدمات خیرخواهانه بسیاری دارند.

همراه با حاج امیر عباسی مداح سرشناس کشورمان در آستانه میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) راهی مرکز جامع توانبخشی و نگهداری امام علی (ع) این بنیاد شدیم تا هم خداقوت به آن ها و بگوییم و هم حاج امیر برای آن ها مولودی خوانی کند.

  موکب خدام الحسین در عمود 1120 کار خیر را از موکب داری امام حسین (ع) یاد گرفتیم   مرکز جامع توانبخشی و نگهداری امام علی (ع) سابقه 50 ساله دارد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز سابقه فعالیت در قالب مراکز نگهداری معلولین را زیرنظر بهزیستی دارد که چند سالی است تمرکز خود را روی نگهداری از دختران بالای 14 سال قرار داده است.

بنیاد نیکوکاری خدام الحسین (ع) حدود یک سال است که در منطقه ازگل در شمال شرق تهران مدیریت مرکز را برای نگهداری از این دختران عهده دار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب اربعینی که درآن دختران از معلولان نگهداری می کنند+عکس و فیلم

موکب اربعینی که درآن دختران از معلولان نگهداری می کنند+عکس و فیلم