مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 02:352023-02-04بين الملل

کانادا اولین تانک «لئوپارد 2» را به اوکراین ارسال کرد+ فیلم


کانادا اولین تانک «لئوپارد 2» را به اوکراین ارسال کرد+ فیلم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از موافقت آلمان با ارسال تانک های لئوپارد 2 به اوکراین و اجازه داده به کشورهای دارنده این تانک ها برای ارائه آنها به کی یف، دولت کانادا اولین دستگاه تانک را به این کشور ارسال کرد.

آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا شامگاه شنبه اعلام کرد که دولت اُتاوا اولین دستگاه تانک لئوپارد-2 را با استفاده از یک هواپیمای ترابری نظامی، به اوکراین ارسال کرده است.

آناند در صفحه توییتر خود با انتشار کلیپی از لحظه بارگیری تانک لئوپارد در هواپیما، نوشت: امروز، یک هواپیمای نیروی هوایی کانادا حامل اولین دستگاه تانک لئوپارد2، از فرودگاه هالیفکس بلند شد تا آن را به اوکراین منتقل کند .

وی در ادامه افزود: کانادا در کنار مردم اوکراین استفاده و ما به ارائه ابزارهایی که نیروهای مسلح اوکراین برای پیروزی به آن نیاز دارند، ادامه می دهیم .

وزیر دفاع کانادا پیش از این نیز گفته بود که دولت این کشور قصد دارد در مجموع 4 دستگاه تانک لئوپارد2 را به اوکراین ارسال کند و محموله های دیگر طی هفته های پیش رو ارسال می شوند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا اولین تانک «لئوپارد 2» را به اوکراین ارسال کرد+ فیلم

کانادا اولین تانک «لئوپارد 2» را به اوکراین ارسال کرد+ فیلم