مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-05سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومانی در شهرستان فردوس


استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومان در شهرستان فردوس خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومان در شهرستان فردوس خبر داد.

جواد قناعت، شنبه شب 15 بهمن در پایان سفر به شهرستان فردوس، ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری و همچنین فرصتی است برای این که مدیران دستگاه های اجرایی که برنامه ها و طرح هایی را که در طول سال اجراکرده اند، افتتاح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه از سفر به فردوس بسیار خرسندم، افزود: در ابن سفر علاوه بر دیدار با ائمه جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی فردوس، ملاقات مردمی هم داشتیم و پروژه هایی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گفته قناعت؛ از کل 47 پروژه شهرستان فردوس، 40 مورد آن افتتاحی و هفت مورد دیگر کلنگ زنی است که از این تعداد 33 پروژه شهری و 14 پروژه روستایی است.

استاندار تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن فردوس به مساحت 17 هکتار آغاز شد که در قالب آن 426 واحد مسکونی با هزار و 150 میلیارد ریال ساخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومانی در شهرستان فردوس

افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه با اعتبار 362 میلیارد تومانی در شهرستان فردوس