مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-05ورزشي

بازگشت بوکس کرمانشاه به جایگاه گذشته نگاه ویژه مسئولین را می خواهد


پیشکسوت بوکس کرمانشاه با انتقاد از عدم حمایت مسئولین استان از بوکس، گفت: بازگشت بوکس کرمانشاه به جایگاه گذشته نگاه ویژه مسئولین استان را می طلبد.

- ایسنا/کرمانشاه پیشکسوت بوکس کرمانشاه با انتقاد از عدم حمایت مسئولین استان از بوکس، گفت: بازگشت بوکس کرمانشاه به جایگاه گذشته نگاه ویژه مسئولین استان را می طلبد.

علی مظاهری در جمع خبرنگاران، با سخت توصیف کردن شرایط بوکس ایران، اظهار کرد: طی سالهای گذشته این ورزش شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشت و اکنون هم در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه حواشی ماه های اخیر حتی نگاه مسئولین را هم به بوکس متفاوت کرده، ادامه داد: متاسفانه پس از پناهنده شدن ثوری رییس فدراسیون، حتی نگاه مسئولین هم به بوکس عوض شده، بگونه ای که حتی برای ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون هم برخلاف گذشته فقط خود بوکسی ها آمدند و ثبت نام کردند.

دارنده سه مدال بازی های آسیایی در ادامه به وضعیت بوکس در کرمانشاه پرداخت و اظهارکرد: سال 2007 از 10 وزن تیم ملی بوکس ایران، پنج نفر کرمانشاهی بودند، اما اکنون چند نفر را در تیم ملی داریم؟ مظاهری تصریح کرد: شاید برخی گلایه و انتقاد داشته باشند که مسئول وضعیت کنونی بوکس کرمانشاه، هیات استان است، اما اینگونه نیست و هیات تلاش خود را می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بوکس کرمانشاه به جایگاه گذشته نگاه ویژه مسئولین را می خواهد

بازگشت بوکس کرمانشاه به جایگاه گذشته نگاه ویژه مسئولین را می خواهد