مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-05سياسي

رسیدن به تمدن نوین اسلامی، نیازمند حرکت جهادی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید ایستادگی، پایمردی و حرکت جهادگونه مضاعف نسبت به چهار دهه گذشته شکل گیرد.

- حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مقدمه شکل گیری حکومت اسلامی، دولت اسلامی و نظام اسلامی بوده و آنچه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تبیین کرده اند رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: در 44 سال گذشته فداکاری و ایثار بزرگ مردان و بزرگ زنان حماسه ساز، پایه های نظام اسلامی را استوار ساخته است چراکه این افراد در راه حفظ نظام اسلامی جان، مال و وقت خود را وقف کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: طی 44 سال گذشته توانستیم حاکمیت اسلامی را در جامعه امروز بشری شکل دهیم اما این پازل زمانی تکمیل خواهد شد که به فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب یعنی تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: ایثار، ازخودگذشتگی و جهاد شبانه روزی مردم این سرزمین بود که سبب شد ما امروز در دنیا حرفی برای گفتن و نظام و حکومتی اسلامی داشته باشیم و پرچم اسلام را در سراسر گیتی برافرازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به تمدن نوین اسلامی، نیازمند حرکت جهادی است

رسیدن به تمدن نوین اسلامی، نیازمند حرکت جهادی است