مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-05ورزشي

دلیل جنجالی شدن دیدارهای استقلال و پرسپولیس/ توصیه برای ادامه لیگ


کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.

- حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی سه بر دو استقلال برابر مس کرمان گفت: بازی خوبی را که می توانستیم شاهد باشیم جنجال ها و درگیری های آن را تحت الشعاع خود قرار داد.

استقلال در یک روز خوب توانست به سه امتیاز حساس دست یابد و با توجه به شکست گل گهر و تساوی پرسپولیس امید بیشتری به قهرمانی پیدا کند.

وی ادامه داد: فاصله امتیازی استقلال با دو تیم بالاتر از خود تنها سه امتیاز است تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده و هر اتفاقی می توان در فوتبال رخ دهد تا استقلال به قهرمانی برسد.

وی در مورد عملکرد استقلال در دیدار برابر مس گفت: آبی ها نمایش خوبی داشتند، البته کم تجربگی و جوانی گلر استقلال باعث شد تا این تیم بر اثر اشتباه دروازه اش باز شود اما استقلال که این روزها شرایط خوبی دارد به بازی برگشت و توانست سه بار دروازه مس را باز کرده و به پیروزی برسد.

البته نباید از بازی خوب مس هم به سادگی بگذریم، با اینکه بازیکنان صاحب نام و بزرگی در این تیم نبودند اما حسین خانی با جوانانش بازی خوبی از خود ارائه کردند و این امیدواری را به وجود آوردند که بتوانند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل جنجالی شدن دیدارهای استقلال و پرسپولیس/ توصیه برای ادامه لیگ

دلیل جنجالی شدن دیدارهای استقلال و پرسپولیس/ توصیه برای ادامه لیگ