مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-05اجتماعي

ایمن سازی فیزیکی 30 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ایمن سازی 30 باب مدارس حاشیه راه های این استان با اعتبار افزون بر10 میلیارد ریال طی 10 ماهه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ایمن سازی 30 باب مدارس حاشیه راه های این استان با اعتبار افزون بر10 میلیارد ریال طی 10 ماهه سالجاری خبر داد.

یاسر محمد حسنی در گفت وگو با ایسنا- افزود: به دلیل قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها و تهدید سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان این اداره کل در ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی در ادامه گفت:به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان، آگاهی از نحوه تردد ایمن در جاده ها و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی کارشناسان حوزه ایمنی و ترافیک این اداره کل همه ساله علاوه بر ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه های استان در حوزه نرم افزاری نیز اقداماتی نظیر آموزش مفاهیم ترافیکی، اهدای تجهیزات حاوی پیام های ایمنی و توزیع دفترچه های کمک آموزشی را مورد توجه قرار می دهد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان هدف از اجرای این طرح را بالا بردن ضریب ایمنی عبور و مرور دانش آموزان عنوان کرد و ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی فیزیکی 30 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

ایمن سازی فیزیکی 30 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان