مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-05ورزشي

ورزشکاران با قهرمانی در میادین بین المللی پیام رسان شهدا هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ورزشکاران با قهرمانی در میادین جهانی و بین المللی در حقیقت پیام رسان شهدا و انقلاب هستند.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ورزشکاران با قهرمانی در میادین جهانی و بین المللی در حقیقت پیام رسان شهدا و انقلاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه شنبه در آیین جشن میلاد علی (ع) و افتتاح هیئت صلح ورزشکاران و پهلوانان در زورخانه علی ابن ابیطالب اردبیل اظهار کرد: ایام دهه فجر یادآور رشادت مردم ایران در به ثمر نشستن نهضت امام راحل بود که از او به عنوان ابرمرد تاریخ، پرچمدار توحید و ابراهیم زمان یاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی در تاریک ترین روزگار ایستادگی را برای ما معنا کرد و نشان داد که با عزم و اراده راسخ می توان بر همه ظلمات و تاریکی ها غلبه کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شهدا به عنوان پرچمداران عزت و افتخار این مرز و بوم یاد کرد و افزود: استان اردبیل به وجود 3400 شهید می بالد که از این تعداد 186 شهید ورزشکار هستند.

محمدی اصل گفت: این شهدا در یک جنگ نابرابر با قدرت ایمان و اراده بر دشمن غلبه کردند و امروز همان دسیسه گران قرن سپاه را که در همه عرصه ها حضور پرافتخار داشته سد راه خود می بینند و با حرکت خصمانه سعی در به انزوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران با قهرمانی در میادین بین المللی پیام رسان شهدا هستند

ورزشکاران با قهرمانی در میادین بین المللی پیام رسان شهدا هستند