مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-05بين الملل

تجاوز و محاصره جان 3000 کودک یمنی مبتلا به سرطان را تهدید می کند


یک سازمان حقوق بشری در گزارشی نسبت به در خطر بودن جان بیش از 3000 کودک مبتلا به سرطان در یمن در نتیجه ادامه تجاوز به این کشور و محاصره آن توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی هشدار داد.

- یک سازمان حقوق بشری در گزارشی نسبت به در خطر بودن جان بیش از 3000 کودک مبتلا به سرطان در یمن در نتیجه ادامه تجاوز به این کشور و محاصره آن توسط ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، سازمان حقوق زنان و کودکان یمن موسوم به انتصاف در گزارشی به مناسبت روز جهانی بیماران مبتلا به سرطان اعلام کرد که بیش از 3000 کودک یمنی مبتلا به سرطان به دلیل تداوم محاصره در معرض مرگ قرار دارند.

این سازمان اعلام کرد که کودکان و زنان مبتلا به سرطان در یمن 8 سال است که به دلیل تجاوزبه کشورشان در رنج هستند و این درحالی است که جامعه بین الملل نسبت به آنها بی توجه است.

سازمان انتصاف گزارش داد که شمار کودکان مبتلا به سرطان خون در یمن به میزان قابل توجهی در حال افزایش است، این نوع سرطان در میان کودکان ساکن صنعاء از 300 مورد به 700 مورد افزایش یافته است، و 1000 کودک نیز در دیگر استان ها در نتیجه محاصره، تجاوز و استفاده از سلاح های ممنوعه به این سرطان مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز و محاصره جان 3000 کودک یمنی مبتلا به سرطان را تهدید می کند

تجاوز و محاصره جان 3000 کودک یمنی مبتلا به سرطان را تهدید می کند