مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-05سياسي

باقری: هیچ اهمال و کوتاهی در مسیر مذاکرات نداریم/ طرف های غربی بدهکارند


معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ایران در معادله برجام مدعی است و بارها اعلام کرده که در چارچوب توافق گذشته حاضر به انجام مذاکرات است، گفت: ایران تعاملات خود را با طرف های مقابل به طرق مختلف ادامه می دهد.

- معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ایران در معادله برجام مدعی است و بارها اعلام کرده که در چارچوب توافق گذشته حاضر به انجام مذاکرات است، گفت: ایران تعاملات خود را با طرف های مقابل به طرق مختلف ادامه می دهد.

امیدوارم روند تلاش ها در مسیر مذاکرات، به نتایج مثبتی نیز ختم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری کنی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در برنامه اینسایت شبکه پرس تی وی گفت: پس از جنگ جهانی دوم، قدرت های فاتح جنگ مذکور، میان خود نوعی توازن ایجاد کردند که مبنای تشکیل نظمی بین المللی شد.

در این چارچوب، سازوکارهای سیاسی و فراگیری نظیر سازمان ملل متحد و یا شورای امنیت (با حق وتوی پنج قدرت جهانی) و در عین حال، سازمان های اقتصادی نظیر بانک جهانی و یا صندوق بین الملل پول و غیره نیز با توجه به موقعیت برتری که دولت آمریکا برای خود قائل بود، ایجاد شدند.

باقری کنی افزود: اگرچه این نهادها عنوان سازمان های بین المللی را یدک می کشیدند، با این حال عملا نقشی که مثلا کشوری نظیر آمریکا در قبال آنها بازی می کرد، قابل توجه و مسلط بود و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: هیچ اهمال و کوتاهی در مسیر مذاکرات نداریم/ طرف های غربی بدهکارند

باقری: هیچ اهمال و کوتاهی در مسیر مذاکرات نداریم/ طرف های غربی بدهکارند