مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-05حوادث

آتش سوزی 2 واحد صنف خدمات خودرویی در سمنان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی 2 واحد صنف خدمات خودرویی در سمنان زنگ حریق چند ایستگاه آتش نشانی را به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا رهایی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از آتش سوزی سنگین 2 واحد صنف خدمات خودرویی در شهر سمنان خبر داد.

وی گفت: طی تماس شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان حریق مذکور در بلوار فدک رخ داد و آتش نشانان سریعاً به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند آتش به واحد مجاور مغازه تعویض روغنی به دلیل حجم حریق و مواد قابل اشتعال موجود سرایت کرده و چند ایستگاه دیگر نیز به سرعت به محل فراخوانده شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: با تلاش آتش نشانان حریق کنترل و از سرایت به سایر واحدهای مجاور جلوگیری و آتش نشانان در پایان با ایمن سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

رهایی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی در برنداشت، از همشهریان خواست با رعایت نکات و دستورالعمل های ایمنی مربوط به هر صنف می تواند از بروز حوادث و آتش سوزی ها و بر جای گذاشتن خسارات جانی و مالی احتمالی جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 2 واحد صنف خدمات خودرویی در سمنان

آتش سوزی 2 واحد صنف خدمات خودرویی در سمنان