مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-05اقتصادي

پل«شریفی3» محور جاسک - بشاگرد به بهره برداری رسید


همزمان با ایام مبارک دهه فجر پل شریفی 3 و دو کیلومتر راه های طرفین در محور جاسک- بشاگرد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان صبح امروز در این خصوص گفت: این پل بصورت مشارکتی در راستای طرح های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و راه و شهرسازی به طول 260 متر و با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال احداث شده است.

به گفته وی، این پل دارای سیزده دهانه 20 متری است که در کنارش 2 کیلومتر از راههای طرفین آن نیز آسفالت و به بهره برداری رسید.

  مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه قبل از احداث پل در این مکان در هنگام بارندگی مسیر مسدود و تردد سخت می شد، گفت: تا پیش از احداث این پل به هنگام بارندگی شاهد به وجود آمدن خطراتی بودیم که با افتتاح این پروژه و تکمیل دو پل شریفی 1 و 2 در آینده نزدیک این مشکلات کاملا مرتفع خواهد شد.

کمالی بر اهمیت ساخت پل های شریفی در مسیر جاسک به سمت جگدان تاکید کرد و گفت: این محور بندر جاسک را به جنوب و شرق استان کرمان متصل می کند و راه ارتباطی شهرستان های بندر جاسک، بشاگرد، قلعه گنج، رودبار جنوب و محمد آباد ریگان است و همچنین در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصاد دریایی کشور با تاکید بر توسعه سواحل مکران نقش حائز اهمیتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل«شریفی3» محور جاسک - بشاگرد به بهره برداری رسید

پل«شریفی3» محور جاسک - بشاگرد به بهره برداری رسید