مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-05سياسي

تاثیرات امامزاده صالح فرحزاد در کاهش آسیب های اجتماعی


راه اندازی کلاس های سبک زندگی برای خواهران، برگزاری نشست های معرفی و دوره های آموزش طب سنتی و اسلامی از جمله فعالیت های این آستان مقدس به شمار می رود.

- حجت الاسلام حسین اسدالهی زاده مدیر امامزاده صالح فرحزاد درباره فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی انجام شده در این آستان مقدس اظهار کرد: این اقدامات سازنده در قالب مرکز افق (مراکز اجتماعی-فرهنگی-قرآنی) انجام می گیرد؛ برگزاری مراسم های ولادت و شهادت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، برپایی کلاس های آموزشی و پرورشی، کمک به نیازمندان، برگزاری جلسات تبیینی و محفل قرآن از جمله مهمترین اقدامات محسوب می شود.

وی با اشاره به توجه دست اندرکاران فرهنگی امامزاده صالح فرحزاد به مسئله جهاد تبیین، افزود: تبیین اقدامات صورت گرفته از سوی نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون و همچنین روشنگری نسل نوجوان و دانش آموز نسبت به خطرات و نفوذ فرهنگی دشمن از جمله اقدامات مهم بوده است و همچنان اساتید و متولیان از سوی امامزاده به مدارس منطقه اعزام می شوند و به فعالیت می پردازند.

مدیر امامزاده صالح فرحزاد تصریح کرد: راه اندازی کلاس های سبک زندگی برای خواهران، برگزاری نشست های معرفی شهدا و سیره آنها، برگزاری دوره های آموزش طب سنتی و اسلامی برای علاقمندان، شناسایی نیازمندان و کمک به آنها، نشست های قرآنی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات امامزاده صالح فرحزاد در کاهش آسیب های اجتماعی

تاثیرات امامزاده صالح فرحزاد در کاهش آسیب های اجتماعی