مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-05بين الملل

بازداشت 15 داعشی در استانبول و تایید نشدن خبر تهدید حمله تروریستی علیه کنسول گری ها


شبکه رادیویی و تلویزیونی ترکیه موسوم به تی آر تی (TRT) گزارش داد، پس از بازداشت 15 مظنون مرتبط با داعش، تهدید یک حمله تروریستی علیه کنسول گری های سوئد و هلند و همچنین مکان های مذهبی در استانبول تایید نشد.

- شبکه رادیویی و تلویزیونی ترکیه موسوم به تی آر تی (TRT) گزارش داد، پس از بازداشت 15 مظنون مرتبط با داعش، تهدید یک حمله تروریستی علیه کنسول گری های سوئد و هلند و همچنین مکان های مذهبی در استانبول تایید نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های ترکیه روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که بیش از 12 تن در جریان عملیات مشترک نیروهای اطلاعاتی و پلیس علیه اعضای داعش بازداشت شدند.

این 15 فرد بازداشت شده به دریافت دستورات از شاخه داعش موسوم به ولایت خراسان در رابطه با حمله به کنسول گری های سوئد و هلند و همچنین مکان های مذهبی مسیحی و یهودی در استانبول متهم شده اند.

شبکه تی آر تی اواخر روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، این 15 فرد بازداشت شده با داعش ارتباط داشتند؛ اما تهدیدات مشکوک علیه کنسول گری ها و مکان های مذهبی تایید نشده اند.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه روز جمعه گفته بود، تماس با کشورهایی که تصمیم گرفتند به خاطر تهدید تروریستی علیه متحدان و دوستانشان، کنسول گری های خود را در استانبول تعطیل کنند، بسیار دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 15 داعشی در استانبول و تایید نشدن خبر تهدید حمله تروریستی علیه کنسول گری ها

بازداشت 15 داعشی در استانبول و تایید نشدن خبر تهدید حمله تروریستی علیه کنسول گری ها