مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-05اجتماعي

افتتاح مرکز جوار کارگاهی در زاهدان


مرکز جوار کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه با صدور مجوز توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان در افتتاح این مرکز گفت: مهمترین ماهیت و ظرفیت یک واحد تولیدی در توانمندی و کارآمدی نیروی انسانی آن مجموعه است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای تضمین اشتغال و ورود به صنایع و کارآمدی را از ویژگی های بارز افرادی دانست که دارای مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح مرکز بین کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه و پیوستن این شرکت را به خانواه بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان را موثردر کاهش بیکاری و بهبود معیشت افراد منطقه خبر داد.

جلیل شهریاری اظهار کرد: ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی عامل ارتقای مهارت باهدف کاهش هزینه های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی جهت شاغلین، صیانت از نیروی کار و همچنین تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قرار دارد.

قاسمی رییس هیئت مدیره شرکت صنایع فلزی هامون سازه تبدیل مهارت به ثروت را از ثمرات مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز جوار کارگاهی در زاهدان

افتتاح مرکز جوار کارگاهی در زاهدان