مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-05اجتماعي

مسابقه ساخت «عروسک استکباری» در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در روز 22 بهمن ماه، مسابقه بزرگ عروسک سازی استکبارستیز را برای نوجوانان و کودکان داریم و به بهترین عروسک ساخته شده با این مضمون جوایزی اهدا خواهد شد.

- محمد خیاط زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه های این کانون در دهه فجر امسال، اظهار کرد: برنامه های کانون با شور و نشاط ویژه ای برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از امروز به مدت چهار روز جشن بزرگ به سوی فردای روشن در مرکز شماره 2 به مدت هفت روز با مشارکت روزانه بیش از 300 هزار دانش آموز برگزار می شود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از افتتاح خانه بازی در مرکز شماره 11 محله آقاجان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی زیر بار ستم زندگی نمی کنیم برای نوجوانان در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: امروز با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزی ویژه برنامه باعنوان کافه 57 به صورت گفت وگوی نوجوانانه در حوزه مباحث انقلاب اسلامی با حضور کارشناس برگزار خواهد شد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: نشست نویسندگان نوجوان به مدت دو روز (پنجشنبه و جمعه جاری) با حضور دکتر جلالی نویسنده و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ساخت «عروسک استکباری» در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقه ساخت «عروسک استکباری» در کرمانشاه برگزار می شود