مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-05پزشكي

کرمانشاه فعلا به سلامت از این موجِ خطرناک عبور کرد!


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از سیر نزولی موج هشتم کرونا در استان خبر داد و افزود: در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، تا دو هفته دیگر این موج به پایان می رسد.

- کرمانشاه فعلا به سلامت از این "موجِ خطرناک" عبور کرد! ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از سیر نزولی موج هشتم کرونا در استان خبر داد و افزود: در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، تا دو هفته دیگر این موج به پایان می رسد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه موج هشتم کرونا سیر نزولی به خود گرفته، افزود: در یکی دو هفته گذشته تعداد مبتلایان سرپایی کرونا به دوبرابر افزایش یافته بود و انتظار داشتیم هم اکنون تعداد بستری ها زیاد شود، اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: با توجه به ایمنی خوب جامعه به دلیل واکسیناسیون و نیز ایمنی ناشی از ابتلا به بیماری، خوشبختانه موارد حاد و بستری چندانی در این موج نداشتیم.

شکیبا گفت: خوشبختانه کرمانشاه فعلا به سلامت از این موج عبور کرده و تعداد فوتی های این موج در استان انگشت شمار بودند که حتی آن موارد انگشت شمار را هم نمی توانیم مستقیما و به طور قطع به کرونا نسبت دهیم، چرا که سایر بیماریها از جمله بیماریهای زمینه ای و آنفلوآنزا هم در این زمینه دخیل بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه فعلا به سلامت از این موجِ خطرناک عبور کرد!

کرمانشاه فعلا به سلامت از این موجِ خطرناک عبور کرد!