مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-05ورزشي

افتتاح 103 طرح عمرانی در میامی/ 820 میلیارد ریال هزینه شد


فرماندار میامی با بیان اینکه افتتاح 103 طرح عمرانی در زمره برنامه های دهه فجر شهرستان محسوب می شود، گفت: برای اجرای این طرح ها 820 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح یکشنبه در جمع مردم نردین به مناسبت جشن سالروز انقلاب اسلامی به میزبانی سالن ورزشی این روستا، ضمن بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود که با هدایت امام راحل (ره) به پیروزی رسید، ابراز کرد: در بدو ایجاد انقلاب اسلامی و با مشارکت مردم نهادهایی تشکیل شد که مهمترین آن بسیج است.

فرماندار میامی با بیان اینکه بعد از 44 سال یکی از مقتدرترین کشورها در دنیا، ایران اسلامی است، گفت: این اقتدار ناشی از حضور مردم و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش های انقلابی است.

آشوری همچنین ضمن بیان اینکه حضور نسل جوان و استفاده از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره مؤثر بوده است، تاکید کرد: فرمانداری میامی برای گفتگو و نشست با نخبگان و جوانان روستاهای شهرستان برنامه ریزی ویژه ای کرده است.

وی تاکید کرد: به صورت ماهانه مقرر است که نشست هایی در روستاها با هدف رفع مشکلات مردم روستا برگزار شود و از مردم و جوانان خواسته ایم در این جلسات مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 103 طرح عمرانی در میامی/ 820 میلیارد ریال هزینه شد

افتتاح 103 طرح عمرانی در میامی/ 820 میلیارد ریال هزینه شد