مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-05فرهنگي

فیلم سازان اصفهان به تولید فیلم بلند ورود کنند


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اصفهان با دعوت از همه فیلم سازان استان اصفهان برای نوشتن طرح و فیلم نامه برای جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، - گفت: برگزاری دوباره جشنواره در اصفهان موجب بالا رفتن انگیزه و تجربه بیشتری برای ارائه طرح ها خواهد شد، هرچند که صندوق حمایتی مختص استان اصفهان نیست.

سید محمد طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برای راه اندازی صندوق حمایتی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را دلیلی بر ماندگاری این جشنواره در اصفهان دانست و گفت: طی سال های متمادی برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود.

شخصاً مدتی درگیر این جشنواره بودم و در آن برهه زمانی 100 فیلم کوتاه تولید شد که نتیجه آن، معرفی تعداد بسیاری از فیلم سازان بسیار خوب به عرصه فیلم کوتاه و فیلم های سینمایی بود.

او افزود: بسیاری از افرادی که در این جشنواره فیلم سازی کرده اند هم اکنون امکان تولید فیلم های بلند سینمایی را دارند و با رزومه خوبی که دارند می توانند شخصاً یک فیلم سینمایی را کارگردانی و هدایت کنند.

البته تعداد این افراد افزایش یافته و کم کم باید فیلم سازان اصفهان به عرصه تولید فیلم بلند وارد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سازان اصفهان به تولید فیلم بلند ورود کنند

فیلم سازان اصفهان به تولید فیلم بلند ورود کنند