مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-05سياسي

افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در سمنان


نمایشگاه موزه عبرت تا انقلاب اسلامی ایران در استان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، - هاشمی استاندار سمنان ، اعضای شورای تامین استان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان افتتاح شد.

فرهنگسرای کومش سیدمحمدرضا هاشمی 16 بهمن ماه در آیین افتتاح موزه عبرت تا لنقلاب اسلامی ایران در استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام دوران انقلاب اظهار کرد: برپایی نمایشگاه تا انقلاب اسلامی در استان سمنان ، اقدام شایسته و ارزنده ای است که در شناخت نسل جوان از انقلاب اسلامی ایران نقشی موثر خواهد داشت وی به نقش انقلاب در دنیای معاصر پرداخت و افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات سیاسی ، اجتماعی و.

دنیا موثر است.

استاندار سمنان با اشاره به نقش مردم و نخبگان استان در پیروزی انقلاب تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان در بسیاری از شاخص های معتبر ملی و استانی و از جمله در تعدد شهدا، مبارزات دوران انقلاب و.

استان شاخص و برجسته ای است.

هاشمی با بیان اینکه مردم استان سمنان ، دل در گرو انقلاب و نظام دارند ادامه داد: مردم استان بعد از انقلاب نیز در دوره های مختلف و از جمله در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در سمنان

افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در سمنان