مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-05اقتصادي

بهره برداری از 30 طرح عمرانی و خدماتی در گزبرخوار


شهردار گز برخوار از برگزاری بیش از 10 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کلنگ زنی و بهره برداری از سی طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار مجموعاً 808 میلیون و 600 هزار تومان اعتبار خبر داد.

- سعید ذاکر اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجرا و تهیه طرح تفضیلی شهر، آغاز مطالعات مربوط به هدایت آب های سطحی، تکمیل فاز دوم کتابخانه، اجرای سامانه نظارت تصویری و پایشی شهری و .

با 417 میلیون تومان اعتبار از دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای توسعه توأمان زیرساخت های شهری و شهرنشینی بوده که در یوم الله فجر آماده بهره برداری و افتتاح است.

وی بر اجرای محله محور طرح های عمرانی و استفاده از نظرات افراد معتمد و بومی شهر تأکید کرد و ادامه داد: آیین کلنگ زنی و احداث رفیوژ بلوار صنعتی حدفاصل میدان معراج تا میدان صنعتی، نصب و اجرای تابلوی ورودی شهر و اِلمان نام شهر در آزادراه معلم و .

با 720 میلیون تومان ریال اعتبار در یوم الله فجر، با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

یکی از شاخص ترین اهداف اجرای باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبیین ارزش ها، اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل های جوان تر برشمرد و افزود: از دیگر اهداف تیم مدیریت شهری گز برخوار در اجرای بیش از 10 برنامه فرهنگی اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 طرح عمرانی و خدماتی در گزبرخوار

بهره برداری از 30 طرح عمرانی و خدماتی در گزبرخوار