مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-05سياسي

تیران؛ میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران


دبیر اجرایی همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران گفت: دانشگاه پیام نور تیران با حمایت انجمن جامعه شناسی کشور و دانشگاه اصفهان میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران در حوزه جوانان است.

- اکرم حمیدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران، گفت: این همایش با محوریت جوانان برگزار خواهد شد که فراخوان آن اعلام و تا 15 اسفند برای فرستادن آثار فرصت است.

وی افزود: انجمن جامعه شناسی کشور، دانشگاه اصفهان و فرمانداری تیران و کرون در برگزاری این همایش همکاری می کنند و همایش به میزبانی دانشگاه پیام نور تیران برگزار خواهد شد.

محور موضوعات این همایش شامل انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی، جنگ تحمیلی و تغییرات اجتماعی، تغییرات اجتماعی در گذر نسل ها، زنان و تغییرات اجتماعی، بحران کرونا و تغییرات فرهنگی و اجتماعی، رسانه ها و تغییرات اجتماعی، فقر، نابرابری و تغییرات اجتماعی، سیاست گذاری های دولتی و تغییرات اجتماعی است.

دبیر اجرایی همایش ملی تغییرات اجتماعی ایران، ادامه داد: 15 اسفندماه سال جاری آخرین فرصت ثبت نام و ارسال چکیده مقالات است و 21 اردیبهشت ماه این همایش برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: به مقالات ارسالی، گواهی اعطا و آثار برتر در مجلات پژوهشی به چاپ خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیران؛ میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران

تیران؛ میزبان همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران