مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-05اقتصادي

بهره برداری از 14 طرح عشایری در قزوین


مدیر امور عشایر جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، 14 طرح عشایری با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- سعید ابیت اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری از 14 طرح عشایری از برنامه های اداره امور عشایر استان قزوین است، این پروژه ها در حوزه تأمین آب پایدار، سالم و قابل شرب برای انسان و دام، بهسازی و مرمت ایل راه ها و مناطق قشلاقی ییلاقی است.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره امور عشایر استان قزوین، وی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه از مهم ترین اهداف اداره امور عشایر استان، ایجاد شرایط مناسب به منظور تأمین شرایط زیستی قابل قبول در مناطق قشلاقی و ییلاقی عشایری استان جهت تثبیت و افزایش تولیدات عشایر است؛ لذا اجرای پروژه های مذکور می تواند تأثیرات بسیار خوبی در بهبود زندگی عشایر داشته باشد.

به گفته وی در این ایام، تعداد چهار طرح با اعتباری معادل 650 میلیون تومان کلنگ زنی شده که به محض مناسب شدن شرایط آب و هوایی نسبت به اجرای پروژه های مذکور اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 طرح عشایری در قزوین

بهره برداری از 14 طرح عشایری در قزوین