مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:192023-02-05اقتصادي

اتصال 103 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اتصال 103 روستای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات با صرف اعتباری بالغ بر 615 هزار میلیون ریال با مجموع بیش از 34740 نفر جمعیت خبر داد.

- حسین ساجدی امروز 16 بهمن ماه با اعلام خبر اتصال 103 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات و اتصال 100 روستای دیگر تا پایان سال جاری گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده، علی رغم محدودیت های شدید شبکه انتقال استان و کمبود تجهیزات در کشور، از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین تجهیزات مخابراتی از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی(USO) به استان کرمان تخصیص یافته است.

وی در همین رابطه اظهارکرد: در این بازه زمانی سه تجهیز اپراتور های وب با تکنولوژی 3G ماهواره جهت تامین ارتباط سه نقطه فاقد دید رادیویی و ارتباط و 10 سایت جدید اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با تکنولوژی نسل دوم ،سوم و چهارم راه اندازی و همچنین 28 سایت اپراتور همراه اول نیز به تکنولوژی 4G ارتقاء یافته که در نهایت منجر به اتصال 103 روستای استان به شبکه ملی اطاعات شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه اخیرا ابلاغ اجرای پروژه های 2100 کیلومتر فیبر نوری روستایی در سطح استان از محل منابع طرح USO انجام شده است، تصریح کرد: اتصال کسب و کارها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 103 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 103 روستای استان کرمان به شبکه ملی اطلاعات