مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:312023-02-05اقتصادي

حل مشکلات چند ده ساله تعاونی های مسکن در قزوین


حل مشکل تعاونی های مسکن در قزوین که برخی از آنها قدیمی و حتی نزدیک به 20 سال عمر داشتند می تواند گام مهمی در توسعه و رونق استان قزوین باشد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مشکل تعاونی های مسکن در قزوین از دیرباز این شهر و چندین هزار شهروندی که به دنبال ایجاد یک سرپناه برای خود بودند را رنج می دهد.

تصمیم های خلق الساعه و همچنین عدم نظارت بر نحوه اقدامات تعاونی های مسکن در ابعاد مختلف در چند ده سال اخیر باعث شده تا رشد قارچ گونه این تعاونی های مسکن مشکلاتی جدی برای مردم در استان قزوین ایجاد کند.

12 بهمن ماه سال گذشته بود که اعلایی استاندار قزوین در نامه ای به رجحانی معاون عمرانی تازه منصوب شده خود از او خواست تا به جای پاره کردن ربان های مختلف در دهه مبارک فجر مشکل تعاونی های مسکن در استان قزوین را رفع کند.

در آن زمان تقریباً بیش از 17 تعاونی مسکن در استان قزوین با چندین هزار نفر جمعیت مشکلاتی جدی برای استان ایجاد کرده بود و تحقق این دستور استاندار قزوین می توانست گامی مهم محسوب شود.

در میان تمامی 17 تعاونی مسکنی که در قزوین مشکل داشتند شاید مشکل شهرک های اندیشه، عظیمیه و ارتش را می توان از مهم ترین مشکلات دانست اما این دستور استاندار قزوین بعد از یکسال به کجا رسید؟ حل مشکل 30 ساله شهرک اندیشه در قزوین شهرک اندیشه یکی از تعاونی های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات چند ده ساله تعاونی های مسکن در قزوین

حل مشکلات چند ده ساله تعاونی های مسکن در قزوین