مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-05سياسي

اسماعیلی: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برای روستاییان تا پایان سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه صف اول طی سخنانی ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: - رییس دفتر رییس جمهور از اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برای روستاییان و شهر های کم تر از 20 هزار جمعیت تا پایان سال خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور در برنامه صف اول طی سخنانی ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر رییس جمهور در شهر پرند 10 هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل دادند و همانجا اعلام شد که این آغاز نهضت و فرآیند تحویل مسکن به متقاضیان است.

وی افزود: از هفته آینده هر هفته 10 هزار واحد مسکونی به متقاضیان مسکن واگذار خواهد شد و تا قبل از پایان سال 60 هزار واحد مسکونی تحویل می شود و علاوه بر آن پیش بینی شده که حدود صدهزار زمین به متقاضیان زمین داده شود.

کسانی که آمادگی دارند با کمک دولت و ارائه تسهیلات، خانه های یک طبقه یا ویلایی می سازند.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: امیدواریم با کمک دولت و البته با همراهی مردم و بخش های مختلف در ایران اسلامی مشکل مسکن مرتفع شود و کمبود هایی که در اثر قصور دولت های سابق انجام شده و به میزان مورد نیاز شهروندان مان مسکن ساخته نشده هم تعهد چهار میلیون مسکن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برای روستاییان تا پایان سال

اسماعیلی: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برای روستاییان تا پایان سال