مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-05اجتماعي

6 گروه از دانش آموز دختر گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 6 گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز گلستانی به تعداد 264 نفر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی، پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 6 گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز استان از شهرستان های گرگان، رامیان، آزادشهر، گالیکش و مینودشت به تعداد 264 نفر صبح امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: دو گروه از این کاروان ها از شهرستان گرگان و با مشایعت مسئولان سپاه و آموزش و پرورش، فرماندار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی ادامه داد: برای اعزام 22 گروه از کاروان های راهیان نور اعم از پسران و دختران دانش آموز، دانشجویان و بسیج محلات به مناطق جنگی برنامه ریزی شده است.

مصدقی افزود: از اواخر دی ماه و همزمان با اجرای طرح تاکنون چهار گروه پسران و 6 گروه دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه روند اعزام کاروان های برنامه ریزی شده به مناطق جنگی تا سوم فرودین ماه 1402 و قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: برای تامین سلامت جانی و ایمنی این کاروان ها از ناوگان و رانندگان واج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 گروه از دانش آموز دختر گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

6 گروه از دانش آموز دختر گلستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند