مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-05سياسي

کمیته عکاسان خبری استان یزد آغاز به کار کرد


رییس خانه مطبوعات استان یزد از آغار به کار اولین کمیته تخصصی عکاسان خبری خانه مطبوعات با حضور چند نفر از عکاسان خبری استان خبر داد.

- امین سامعی در این باره جزییات این خبر گفت: کمیته عکاسان خبری یزد به عنوان اولین کمیته تخصصی خانه مطبوعات استان در نشستی با حضور چند نفر از عکاسان خبری یزد و معرفی اعضا، رسماً کار خود را به ریاست مجید دهقانی زاده آغاز کرد.

وی در خصوص اهداف تشکیل این کمیته تخصصی، عنوان کرد: از مهمترین اهداف شکل گیری این کمیته ساماندهی فعالان عکاسی خبری در استان، فعالیت های حمایتی و صنفی از جمله نرخ گذاری و همچنین کیفیت بخشی به آثار و برگزاری دوره های آموزشی است.

رییس خانه مطبوعات استان در ادامه افزود: در اولین نشست این کمیته که با حضور مسعود زارع عکاس خبرگزاری ایسنا، مجید دهقانی زاده عکاسی خبرگزاری مهر و مجید جراحی عکاس خبرگزاری ایرنا برگزار شد، در خصوص ساماندهی عکاسان خبری فعال در استان و فعالیت های حمایتی و صنفی از عکاسان خبری از جمله نرخ گذاری و کیفیت بخشی به آثار و برای اقدامات لازم جهت تحقق این اهداف و همچنین در مورد چگونگی فعالیت این کمیته و دیگر برنامه های این حوزه؛ بحث و تبادل نظر شد.

سامعی در پایان با بیان اینکه در آینده اعضای جدید این کمیته که از فعالان حرفه ای عکاسی خبری در استان هستند به این کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته عکاسان خبری استان یزد آغاز به کار کرد

کمیته عکاسان خبری استان یزد آغاز به کار کرد