مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-05سياسي

برگزاری مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفیر ایران در آفریقای جنوبی برگزار شد .

- برگزاری مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفیر ایران در آفریقای جنوبی برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این مراسم که با حضور وزیر گردشگری آفریقای جنوبی، سفرا و دیپلماتهای مقیم، مقامات لشگری و کشوری محل، نمایندگان احزاب ، جوامع دینی و دانشگاهی و نیز جمعی از ایرانیان مقیم برگزار شد، مهدی آقاجعفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در سخنانی ضمن گرامیداشت نام و یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب، دستاوردهای چهل و چهار سال گذشته بویژه در زمینه های سیاسی، فرهنگی، علمی، فناوری و صنعتی را برشمرد و ضمن اشاره به محورهای سیاست خارجی دولت سیزدهم، روابط کشورمان با آفریقای جنوبی را پویا، فعال و رو به پیشرفت توصیف کرد.

نماینده ویژه دولت آفریقای جنوبی و میهمان ویژه این مراسم نیز در سخنانش ضمن انتقال پیام تبریک رییس جمهور، دولت و مردم آفریقای جنوبی ، به رییس جمهور، دولت و مردم ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی

برگزاری مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی