مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-05اقتصادي

رشد 110 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی


مدیرکل امورمالیاتی خراسان رضوی از واریز بیش از 29 هزار میلیارد ریال عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های استان در 10 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امورمالیاتی خراسان رضوی از واریز بیش از 29 هزار میلیارد ریال عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های استان در 10 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

احمدرضا مدبرنیا با اشاره به اینکه تخصیص عوارض شهرداری های خراسان رضوی در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 110 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: در 10ماهه نخست امسال از محل مشارکت مردم استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ 29 هزار و 512 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری های استان به صورت مستقیم واریز شده است در صورتی که مبلغ این عوارض در مدت مشابه سال قبل 14 هزار میلیارد ریال بوده که 110 درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏ ها و دهیاری ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، افزود: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر یا منطقه صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 110 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی

رشد 110 درصدی عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی