مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-05اقتصادي

دمای هرمزگان افزایش یافت


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت از لحاظ دمایی در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز پدیده شاخص در مناطق دریایی استان از ساعات ظهر افزایش سرعت باد و مواج بودن دریا است، افزود: بیشینه سرعت باد (شمال غربی- جنوب غربی) در نقاطی از تنگه هرمز تا نزدیک 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج تا 150 سانتیمتر می رسد.

وی با بیان اینکه از ظهر فردا (دوشنبه 17 بهمن) از میزان سرعت باد و تلاطم دریا کاسته می شود، اظهار کرد: با توجه به مواج بودن دریا در ساعات بعد از ظهر و شب، شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در هفته جاری از ظهر چهارشنبه (19 بهمن) تا پایان هفته جاری وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی باعث مواج شدن دریا و اختلال در رفت و آمدهای دریایی می شود.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است، عنوان کرد: حاجی آباد با 7 درجه سلسیوس در حالت کمینه و با افزایش دو درجه ای دما نسبت به دیروز سردترین شهرستان هرمزگان بود.

سی سی پور با بیان اینکه پس از حاجی آباد، بستک با 10 درجه و سردشت بشاگرد هم با 12 درجه سلسیوس سردترین شهرهای هرمزگان بودند، تصریح کرد: در بندرعباس هم دم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هرمزگان افزایش یافت

دمای هرمزگان افزایش یافت