مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-05سياسي

اجرای مرحله چهارم پویش «لبخند احسان» در استان سمنان


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان از ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در قالب مرحله چهارم پویش «لبخند احسان» در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جلالی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در منطقه فرومد شهرستان میامی در قالب پویش لبخند احسان خبر داد.

وی اظهار کرد: در این پویش که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود، پنج روستا از توابع شهرستان کم برخوردار میامی زیرپوشش قرار می گیرند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان بیان کرد: تاکنون سه مرحله از پویش لبخند احسان در این استان برگزار شده است.

جلالی ادامه داد: مرحله چهارم این پویش به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) و ایام الله دهه فجر به مدت سه روز، با همکاری کانون خدمت رضوی استان سمنان و بسیج سازندگی استان برگزار و خدمات دندانپزشکی و پزشکی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله بیش از 250 خدمت به مردم منطقه فرومد شهرستان میامی ارائه می شود که این خدمات شامل جرم گیری، درمان ریشه، پر کردن و کشیدن دندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله چهارم پویش «لبخند احسان» در استان سمنان

اجرای مرحله چهارم پویش «لبخند احسان» در استان سمنان