مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-05اجتماعي

طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست و در کل ایام سال قابل اجرا است.

- مشهد ـ رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: جرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست و در کل ایام سال قابل اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد روحانی اظهار کرد: برنامه تحولی سنجش سلامت با هدف سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در کل ایام سال در این استان اجرایی و آغاز شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی بیان کرد: به این ترتیب اجرای طرح سنجش سلامت از این پس محدود به ایام تابستان نیست و در این قالب پایگاه های سنجش با تغییر نام به مراکز جامع سنجش، آموزش و مداخله به هنگام فعالیت مستمر دارند.

وی اظهار کرد: براین اساس سنجش فراگیر از هفته اخیر در خراسان رضوی شروع شده است و بدین منظور تعداد 32 مرکز در استان فعال است که طبق برنامه ریزی انجام شده والدین خودشان امکان نوبت گیری دارند همچنین می توانند با مراجعه به مراکز پیش دبستانی و ابتدایی از طریق اولیا مدرسه نوبت گیری کنند.

روحانی گفت: پیش بینی می شود تا پایان خرداد ماه 130 هزار نوآموز در این استان سنجش سلامت شوند و کودکان بین 4 تا 6 سال سن زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست

طرح سنجش سلامت نوآموزان از این پس محدود به ایام تابستان نیست