مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-05سياسي

اجرای اولین تونل نوری هارمونیک استان زنجان در قیدار


شهردار قیدار از اجرای اولین تونل نوری هارمونیک استان زنجان در قیدار خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نصب دو تونل نوری در بوستان های شهدا و پارک شهر، گفت: تونل نوری نصب شده در پارک ملت (پارک شهر) قیدار پس از تهران و اصفهان، سومین تونل نوری کشور است.

وی توجه به پروژه های روشنایی معابر و بوستان ها را از دغدغه های شهرداری قیدار در راستای تحقق شعار قیدار؛ شهر نشاط و زندگی اعلام کرد و افزود: زیر ساخت ها و تاسیسات شهری از اجزا مهم هر شهر محسوب می شوند و در شهرهای گسترده امروزی به عنوان شریان های حیاتی شهر شناخته می شوند.

موسوی اضافه کرد: امروزه زیرساخت ها و تاسیسات به عنوان پایه و ستون در فرایند توسعه شهرها و ایجاد شهرهای جدید مطرح بوده و در صورت استفاده بهینه از آن می توان توسعه شهرها را در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و از همه مهم تر زیست محیطی داشته باشیم در همین راستا اتخاذ یک رویکرد مناسب برای توسعه و بهبود زیرساخت ها و سیستم خدمات رسانی شهری که همسو با هریک از مولفه های توسعه پایدار است، ضروری است.

شهردار قیدار احداث تونل مشترک تاسیسات شهری اقدامی در جهت توسعه پایدار شهری عنوان کرد و ادامه داد: تونل نوری هارمونیک نصب شده در پارک ملت قیدار که مورد استقبال مردم واقع شده است، پس از تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین تونل نوری هارمونیک استان زنجان در قیدار

اجرای اولین تونل نوری هارمونیک استان زنجان در قیدار