مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-05پزشكي

اجرای 12 اقدام شاخص در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از بهمن ماه پارسال تا امسال 12 اقدام شاخص در حوزه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ابوالفضل خواجوی راد با اعلام این خبر افزود: نتیجه این اقدامات منجر به افزوده شدن رشته های جدید، تهیه و تدوین سرفصل های دروس متناسب با نیاز روز جامعه و بهره وری حداکثری از آموزش های فراگرفته در حوزه های بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دهه فجر سال گذشته تا سال جاری گفت: بخشی از این اقدامات شامل جشنواره آموزشی شهید مطهری در سطوح دانشگاهی و کشوری و کسب 20 رتبه برتر (2 کشوری و 18 دانشگاهی)، برگزاری چهاردمین المپیاد کشوری دانشجویان پزشکی و کسب 24 رتبه برتر توسط نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تجهیز گروه ها و بیمارستان های آموزشی در رشته های مختلف پایه و بالین، همایش منطقه ای هیأت های اجرایی جذب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان بزرگ با حضور مسئولان معاونت آموزشی وزارت بهداشت، اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی را بخش دیگری از این اقدامات برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 12 اقدام شاخص در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اجرای 12 اقدام شاخص در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد