مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-05سياسي

برگزاری محفل «خاطره گویی روزهای انقلاب» در 20 نقطه از بیرجند


20 مسجد و محله بیرجند میزبان برگزاری محافل خاطره گویی از روزهای انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید کریمیان صبح یکشنبه به رسانه های گروهی بیان کرد: روزهای دهه فجر فرصتی است تا برای نسل نو از آنچه در زمان قبل از انقلاب رخ داده و آنچه امروز هستیم، بگوییم.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه برگ های خاطرات انقلاب را مدام باید مرور کرد، گفت: شاید نسل امروز و نوجوانان درکی از آن روزهای تاریخی نداشته باشند ولی ما باید خاطرات و وقایع آن ایام را برای نسل جدید تبیین کنیم تا گرفتار حیله های دشمن نشوند.

کریمیان با اشاره به برگزاری محافل خاطره گویی در مساجد بیرجند، ادامه داد: خاطره گویی یکی از بهترین اقدامات برای بازگویی حقایق، واقعیت ها و اتفاقات زمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه خاطره وقتی از زبان خود مردم باشد به دل می نشیند، افزود: با خاطره گویی باید تبیین کنیم چگونه توانستیم با وحدت و همدلی و ایمان بر رژیم منحوس پهلوی پیروز شویم.

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه 20 مسجد و محله بیرجند میزبان برگزاری محافل خاطره گویی هستند، بیان کرد: در این محافل طی دهه مبارک فجر با حضور رزمندگان دفاع مقدس و انقلابیون به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به زبان ساده و هنری پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل «خاطره گویی روزهای انقلاب» در 20 نقطه از بیرجند

برگزاری محفل «خاطره گویی روزهای انقلاب» در 20 نقطه از بیرجند